При оцінюванні рівня навчальних досягнень враховується:
- рівень умінь використовувати теоретичні знання у
практичній діяльності, під час розв'язування завдань різного типу, уміння робити висновки та узагальнення на
основі практичної діяльності;
- рівень оволодіння практичними
уміннями та навичками спостереження та дослідження природи, виконання лабораторних та практичних робіт.
Всі види оцінювання
навчальних досягнень учнів здійснюються
за критеріями, наведеними в таблиці.
Рівні навчальних досягнень
учнів
|
Критерії оцінювання
навчальних досягнень учнів
|
І Початковий
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя
проходить веб-квест, фрагментарно виконує завдання, відповідає на
запитання, що потребують однослівної відповіді; частково робить записи в
«Робочому листі» та практичну частину роботи без належного оформлення
|
II. Середній
|
Учень (учениця) самостійно частково проходить веб – квест;
відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає біологічні терміни;
характеризує будову та функції окремих біологічних об’єктів за планом; у
відповідях допускає помилки, неповно
відтворює навчальний матеріал, оформляє «Робочий лист» без висновків
|
III. Достатній
|
Учень (учениця) вільно володіє комп’ютером, реєструється і проходить
веб – квест, в якому відтворює навчальний матеріал та відповідає на поставлені запитання;
самостійно розв’язує типові біологічні
завдання; оформляє «Робочий лист»; робить нечітко сформульовані висновки
|
IV. Високий
|
Учень (учениця) вільно володіє комп’ютером, реєструється і проходить
веб – квест, виявляє міцні й глибокі знання з біології; вільно відповідає на
запитання, з використанням міжпредметних зв’язків; самостійно характеризує
біологічні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них; уміє виокремити проблему і визначити шляхи
її розв’язання; користується джерелами
інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв’язує біологічні завдання різного рівня складності відповідно до навчальної програми; оформляє
«Робочий лист», робить самостійні обґрунтовані висновки
|
Немає коментарів:
Дописати коментар