Критерії оцінювання

При  оцінюванні рівня навчальних досягнень  враховується:

       - рівень умінь використовувати теоретичні знання у практичній діяльності, під час розв'язування завдань різного типу, уміння робити висновки та узагальнення на основі практичної діяльності;
         -  рівень оволодіння практичними уміннями та навичками спостереження та дослідження природи,  виконання лабораторних та практичних робіт.

Всі види оцінювання навчальних досягнень учнів  здійснюються за критеріями, наведеними в таблиці. 
Рівні навчальних досягнень учнів
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
І Початковий

Учень (учениця) з допомогою вчителя  проходить веб-квест, фрагментарно виконує завдання, відповідає на запитання, що потребують однослівної відповіді; частково робить записи в «Робочому листі»  та практичну частину роботи без належного оформлення

II. Середній

Учень (учениця) самостійно частково проходить веб – квест; відповідає на окремі запитання; у цілому правильно вживає біологічні терміни; характеризує будову та функції окремих біологічних об’єктів за планом; у відповідях допускає помилки,   неповно відтворює навчальний матеріал, оформляє «Робочий лист» без висновків
III. Достатній
Учень (учениця) вільно володіє комп’ютером, реєструється і проходить веб – квест, в якому відтворює навчальний матеріал та  відповідає на поставлені запитання; самостійно розв’язує  типові біологічні завдання; оформляє «Робочий лист»; робить  нечітко сформульовані  висновки
IV. Високий
Учень (учениця) вільно володіє комп’ютером, реєструється і проходить веб – квест, виявляє міцні й глибокі знання з біології; вільно відповідає на запитання, з використанням міжпредметних зв’язків; самостійно характеризує біологічні явища і процеси, виявляє особисту позицію щодо них;  уміє виокремити проблему і визначити шляхи її розв’язання;  користується джерелами інформації, рекомендованими вчителем; вільно розв’язує біологічні завдання різного рівня складності відповідно до навчальної програми; оформляє «Робочий лист», робить самостійні обґрунтовані висновки

Немає коментарів:

Дописати коментар